6 Ağustos 2009 Perşembe

One More Time

sousa kanashimi wo yasashisa ni,
jibun rashisa wo chikara ni.
mayoinagarademo ii arukidashite,
mou ikkai, mou ikkai


Benim için vakit geldi.

Artık hüznü nazikliğe(pek olmadı), özgünlüğümü güce çevirme vakti. Artık daha iyi bir gelecek için fedakarlık etmem lazım, ailemden ve arkadaşlarımdan. Ancak yaptığım fedakarlığın her sonucu da berbat değil hani. Artık şehirlerin sultanı beni bekliyor, hayat beni bekliyor. Bense ona doğru koşuyorum.


hajimaridake yume mite okiru
sono saki nara itsuka jibun no ude de


Ailemden ayrılmak... Bana her ne kadar şu an için büyük bir sorun gibi gelmese de bunun sebebi şu anda belki de durumun ciddiyetini fark edememem. Böyle olmasından korkuyorum açıkçası. Ancak çoktan girdim bu yola, bundan böyle tek yapabileceğim üzüntümü nazikliğe çevirmek, ve işe yarayacak, biliyorum. Artık hayallerimin abartı olmadığını da biliyorum, mantık sınırlarının dışına çıkmadığım sürece. Artık hayallerimin önümde olduğunu hissediyorum, ve ben geliyorum... Galatasaray(hayır kulüp olan değil)...

souda daiji na mono wa itsumo
katachi no nai mono dake
te ni iretemo nakushitemo
kizukanumama


Bu arada tabii başka şeyler de oluyor. Naruto manyaklığım devam ederken(94'te kaldım inşallah yaz bitmeden asıl seri bitecek, artık haftasonları da Shippuuden'e devam ederim) eve dönmenin sevinci içindeyim. Artık planları gerçekleştirme zamanı.

1 yorum:

  1. Merak etme Galatasaray'da arkadaşların olur, ayrıca unutma daha özgür olacaksın ;). Sen ço kşanslısın barışcan, hayallerini gerçekleştirmeye çok yaklaştın; benim ise daha çok uzun ve çukurlarla dolu bir patikam var...

    YanıtlaSil